شلف دکوری برای خانه

شلف دکوری برای خانه

شلف دکوری برای خانه

این روزها اما طاقچه ها، جای خود را به شلف ها داده اند، شلف هایی با طراحی های جالب و متفاوتی که لطافت و زیبایی خاصی به خانه می‌دهند.

شلف دیواری اتاق کودک

شاید استفاده از شلف دکوری برای فضای اتاق کودک چندان پر اهمیت نباشد، اما باید بگوییم شلف ها علاوه بر زیبایی به خوبی می توانند به ظاهر دکوراسیون اتاق کودک شما نظم ببخشند. همچنین انتخاب رنگ سفید برای چنین شلف هایی می تواند جلوه رنگ اسباب بازی ها را در فضای شما دو چندان کند.

شلف دیواری اتاق کودک

 

شلف های دکوری پنهان

شلف های مخفی یکی از بهترین و هیجان انگیزترین شلف های دکوری برای فضای دکوراسیون ما محسوب می شوند این شلف ها بدنه کوچکی دارند به همین دلیل در هنگام قرار گرفتن لوازم دکوری در واقع پنهان می شوند و ظاهر خاص و مرموزی به فضای دکوراسیون شما می بخشند.

شلف دیواری مخفی

 

شلف های دکوری با اشکال هندسی

شلف های هندسی معمولا نوع خاصی از اشکال هندسی و یا ترکیبی از چند مدل خط را در ظاهر خود دارند. این شلف ها بهترین گزینه برای نظم بخشیدن به ظاهر فضای داخلی شما هستند و می تواند به صورت تک و یا ترکیبی به تزیین دیوار شما کمک کنند.

شلف های دکوری با اشکال هندسی

 

شلف دکوری خطی شکل

شلف های خطی در واقع مانند طبقات یک کتابخانه بدون قاب برای شما عمل می کنند با این تفاوت که از این نوع شلف ها می توانید برای جای دادن دکوری های خاص خود استفاده کنید، این شلف ها انتخاب خوبی برای فضای آشپزخانه ها نیز محسوب می شود.

شلف دکوری خطی شکل

 

شلف خلاقانه

شاید انتخاب یک شلف با لوله های فلزی کمی عجیب باشدف اما با ان انتخاب چنین شلف های هوشمندانه ای به سادگی می توانید ظاهر دکوراسیون خود دگرگون کنید و جلوه ی منحصر به فردی به آن ببخشید. حتی می توانید شلف دکوری خود را با آباژور خود ترکیب کنید و جلوه ی ویژه ای به دکوراسیون مدرن خود ببخشید.

شلف خلاقانه