رویه‌های بازگشت کالا

شرایط بازگشت کالا

سفارش‌های مشتریان عزیز رایان چوب  به دلایل زیر ممکن است برگشت بخورد:

عدم حضور مشتری موقع تحویل سفارش

آسیب‌دیدگی کالا موقع حمل و نقل

انصراف از کل سفارش نهایی شده توسط مشتری یا بخشی از آن( قبل از تحویل یا پس از تحویل کالا )

تمایل به تعویض کالای تحویل داده شده ( به دلیل مواردی همچون عدم مطابقت سایز )

مغایرت کالای تحویل داده شده با اطلاعات وب‌سایت

 

عدم حضور مشتری موقع تحویل سفارش

در صورتیکه سفارش شما به‌دلیل عدم حضورتان در محل تحویل، برگشت بخورد و پرداخت شما نیز بصورت آنلاین صورت گرفته باشد، سفارش شما در مرکز پردازش‌های انبار باز مانده و  حداکثر 1 ماه فرصت دارید نسبت به دریافت مجدد کالای خود اقدام نمایید ، در غیر اینصورت سفارش شما از مرحله پردازش‌های انبار لغو شده و ضروری است مجددا نسبت به انجام مراحل سفارش اقدام فرمایید.

 

ایراد فنی یا کارکردی، آسیب‌دیدگی کالا موقع حمل و نقل

در صورتیکه کالای ارسالی دارای عیب ونقص یا ایراد در کارکرد باشد، امکان بازگشت کالا با هزینه رایان چوب وجود داشته و شما می‌توانید ظرف حداکثر 7 روز نسبت به تعویض کالا با کالای مشابه (در صورت موجود بودن) یا انصراف کامل از خرید اقدام نمایید. یا چنانچه سفارش شما در حین حمل و نقل دچار آسیب فیزیکی شده باشد، بهتر است در همان زمان تحویل، کالا را از بسته‌بندی خارج کرده و نسبت به سلامت یا عدم سلامت آن مطمین شوید، و در صورت وجود مشکل از تحویل بسته خودداری نمایید. اما چنانچه سفارش را تحویل گرفته و پس از آن متوجه آسیب شدید، حداکثر 24 ساعت فرصت داشته نسبت به برگشت سفارش خود اقدام نمایید در غیر اینصورت امکان برگشت سفارش وجود نخواهد داشت.

پس از برگشت کالا به انبار، مشکل را بررسی کرده و در صورت ، امکان تعویض محصول برگشتی با محصول مشابه یا امکان عودت وجه تا 72 ساعت پس از تایید وجود خواهد داشت. اما چنانچه مشکل توسط تیم کارشناسی رایان چوب تایید نشود یا در نتیجه استفاده نادرست مشتری از محصول پیش آمده باشد، هزینه بازگشت کالا و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری خواهد بود، ضمن اینکه کالا مسترد شده و در صورت عدم تحویل آن توسط مشتری به مدت 1 ماه به شکل امانی نزد تیم خدمات پس از فروش باقی مانده و پس از اتمام مهلت اعلام شده رایان چوب هیچ گونه مسئولیتی را در قبال کالا و عودت وجه به‌عهده نخواهد داشت.

توجه داشته باشید که مشتریان ضمن ارسال بسته مربوطه، تصویر رسید پستی را نیز به آدرس ایمیل رایان چوب یا اینستاگرام یا تلگرام ارسال نمایند تا هزینه ارسال نیز به استناد آن عودت داده شود.

قابل ذکر است جهت بازگشت کالا ابتدا از قسمت پنل کاربری وارد فرم آنلاین بازگشت کالا شده و درخواست خود را ثبت نمایید، سپس نسبت به پیگیری سایر مراحل اقدام فرمایید.

 

انصراف از کل سفارش نهایی شده توسط مشتری یا بخشی از آن

چنانچه سفارش خود را در سایت نهایی کرده اما قبل از تحویل یا پس از تحویل کالا از خرید خود منصرف شدید، لطفا مراحل زیر را طی نمایید:

 با رایان چوب تماس گرفته تا همکاران در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

مشتری حداکثر 24 ساعت فرصت دارد درخواست انصراف از کالای خود را به رایان چوب اعلام کند.

در صورتیکه پس از تحویل کالا از کل سفارش یا بخشی از آن منصرف شدید، موظف به پرداخت هزینه بازگشت کالا خواهید بود.

رایان چوب برای مشتریان که سفارش خود را از طریق پست برگشت زده و رسید پستی را ارسال می‌نمایند تا سقف 8 هزار تومان هزینه بازگشت اختصاص خواهد داد.

لطفا کالا را همراه با بسته‌بندی و متعلقات مربوطه ارسال کنید چرا که در صورت باز شدن بسته‌بندی محصول امکان بازگشت کالا برای شما لغو خواهد شد.

چنانچه کالا همراه با هدیه خریداری شده باشد، بازگشت آن منوط به ارسال همراه با کالای هدیه خواهد بود، در غیر اینصورت درخواست تعویض یا بازگشت کالا امکان‌پذیر نخواهد بود.

تمایل به تعویض کالای تحویل داده شده( به دلیل مواردی همچون عدم مطابقت سایز )

چنانچه سفارش خود را تحویل گرفته و پس از آن نیازمند تعویض کالا بودید، با واحد خدمات پس از فروش رایان چوب تماس گرفته تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود.